انواع محصولات سكرت و مخفي؛ركوردر صدا زوم؛شنود ردياب خودرو انواع محصولات سكرت و مخفي؛ركوردر صدا زوم؛شنود ردياب خودرو .

انواع محصولات سكرت و مخفي؛ركوردر صدا زوم؛شنود ردياب خودرو

بهترين پاور بانك دوربين دار اسپاي سون 09924063572

پاور بانك

 

پاور بانك دوربين دار مخفي 

 

پاور بانك دوربين دار، يك دستگاه قابل حمل است كه علاوه بر امكان شارژ گوشي‌ها و دستگاه‌هاي ديجيتال ديگر، داراي دوربين است كه به كاربر امكان مي‌دهد عكسبرداري كند. اين نوع پاور بانك‌ها عموما داراي ويژگي‌هايي از قبيل دوربين با كيفيت، فلش ال سي دي صفحه نمايش، حافظه داخلي و قابليت ضبط ويديويي مي‌باشند. اين امكانات به كاربران اجازه مي‌دهد تا به‌طور همزمان بتوانند دوربين و پاور بانك را استفاده نمايند و از آن‌ها به عنوان يك دستگاه چندكاره استفاده نمايند.

 

اين دستگاه بهترين دوربين مخفي براي منزل شناخته شده است.ديگه نيازي نيست بپرسين از كجا دوربين مخفي بخريم خيلي راحت ميتونيد از اسپاي سون خريدتون رو انجام بدين و ميتونيد قيمت اين دوربين مخفي بيسيم رو از خود اسپاي سون استعلام كنيد و اين دوربين رو ميتونيد به عنوان دوربين كوچك متصل به موبايل هم استفاده كنيد.اين دستگاه هم شارژي و هم بيسيم هست داراي قابليت ويژه و منحصر به فرد ديد در شب رو داره در برق مستقيم به مدت 12 ساعت ميتونه شارژ نگهداري كنه اين دوربين جاسوسيو به صورت كنترل از راه دور ميشه كنترلش كرد و براي خريد اين دوربين خيلي ريز ميتونيد از طريق شماره تماس و يا سايت اقدام نماييد

 

شماره تماس:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spysoon.com/

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572

 

آدرس كانال تلگرام:

https://t.me/spysoon1


برچسب: پاور بانك؛بهترين پاور بانك دوربين دار؛دوربين مخفي و ريز؛دوربين وايرلس؛ديجي كالا؛پاور بانك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۸:۳۱ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

قيمت شنود ريز ديجي كالا 09924063572

شنود

 

سيم سيار شنود دار مخفي 

 

در حال حاضر، بهترين دستگاه شنود ريز در سيم سيار به نام "StingRay" معروف است. اين دستگاه براي شنود و رديابي ارتباطات بي‌سيم استفاده مي‌شود.سيم سيار شنود، يكي از ابزارهاي مهم و حياتي براي ارتباطات در زمان حال و در آينده است. اينترنت اشياء و اتصال دستگاه‌ها به اينترنت، امكانات فراواني را فراهم كرده كه به عنوان يك پيشرانه براي توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) عمل مي‌كند.

 

از اين رو، سيم سيار شنود به عنوان يكي از ابزارهاي اصلي ارتباطات مدرن و فناوري اطلاعات و ارتباطات به حساب مي‌آيد.

 

در كنار اين، امنيت اطلاعات و حفاظت از حريم خصوصي همواره اهميت دارد. بنابراين، توسعه و بهبود فناوري‌هاي سيم سيار شنود، نيازمند توجه به موضوعات امنيتي و حريم خصوصي است كه از محورهاي اصلي توسعه‌ي اين فناوري محسوب مي‌شوند.

 

اين دستگاه به عنوان شنود صداي ماشين استفاده نمي‌شود و يك اشتباه رايج بين ديجي كالا ك باسلام هست زيرا با برق مستقيم كار ميكنن.اين دستگاه شنود صدا از راه دور انجام ميده.سيمكارتخور هست و تا 8 گيگ هم از رم ميكرو پشتيباني ميكنه. به صورت خودكار ميتونين تماس تلفني دوطرفه برقرار كنيد.اين ركوردر صدا در صورت قطع برق تا 12 ساعت شارژ نگهداري ميكنه قيمت اين شنود مخفي رو ميتونيد از اسپاي سون استعلام كنيد.

 

شماره تماس:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spysoon.com/

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572

 

آدرس كانال تلگرام:

https://t.me/spysoon1


برچسب: شنود صدا؛بهترين دستگاه شنود مخفي؛سيم سيار شنود دار؛شنود صدا از راه دور؛مستند شنود؛شنود اهنربايي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۵:۰۲ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

قيمت دستگاه فركانس ياب 09924063572

فركانس ياب

 

بهترين شنود ياب و لنز ياب 

 

استفاده از فركانس ياب در تعيين فركانس سيگنال‌ها مي‌تواند در تشخيص و رفع مشكلات ناشي از اختلالات فركانسي، بهبود عملكرد سيستم‌هاي الكترونيكي و همچنين در تحليل داده‌هاي سيگنالي مورد استفاده قرار گيرد.شنود ياب يك دستگاه است كه براي شناسايي و تشخيص حضور دستگاه‌هاي شنود كننده يا دستگاه‌هاي مخرب استفاده مي‌شود. اين دستگاه‌ها اغلب در محيط‌هاي حساس مثل شركت‌ها، دولت‌ها و ارگان‌هاي امنيتي استفاده مي‌شوند تا از حملات شنود بت و نفوذ دستگاه‌هاي مخرب جلوگيري كنند.

 

شنود ياب‌ها معمولا توانايي تشخيص امواج راديويي و فركانس‌هاي مختلف را دارند و مي‌توانند دستگاه‌هاي شنود كننده مخفي شده را تشخيص دهند. همچنين، بعضي از اين دستگاه‌ها قابليت محافظت از اطلاعات محرمانه و افزايش امنيت شبكه‌هاي بي سيم را نيز دارند.دوربين ياب يك دستگاه است كه براي شناسايي و تشخيص دوربين‌هاي مخفي شده در مكان‌هاي مختلف استفاده مي‌شود. اين دستگاه‌ها معمولا از تكنولوژي‌هاي مختلفي مانند امواج راديويي، امواج نوري يا فركانس‌هاي مختلف براي تشخيص دوربين‌هاي مخفي استفاده مي‌كنند.

 

دوربين ياب‌ها غالبا در محيط‌هايي مانند هتل‌ها، اتاق‌هاي امنيتي، مراكز خريد، مكان‌هاي اجرايي و محيط‌هاي حساس ديگر استفاده مي‌شوند تا اطمينان حاصل كنند كه هيچ دوربين مخفي در محوطه حاضر وجود ندارد. اين دستگاه‌ها مي‌توانند به صورت قابل حمل يا ثابت و به صورت دستي يا اتوماتيك عمل كنند و به كمك آن‌ها مي‌توان دوربين‌هاي مخفي را پيدا كرد و اقدامات لازم جهت حفاظت از حريم خصوصي را انجام داد.

 

لنز ياب ديجي كالا و يا اپليكيشن فركانس ياب يه باور غلط بين مردم رايج شده است ولي اصلش دوربين ياب ك فركانس ياب اسپاي سون هست كه محصول اصل رو به شما ارائه مي‌دهد.فركانس ياب قوي و دوربين ها و شنود هاي مخفي بيسيم و دستگاه هاي ضبط صداي مخفي سوني رو از فروشگاه اسپاي سون بخواهيد .

 

اين لنز ياب در صورت مشاهده هرگونه دستگاه مشكوكي به سرعت بوق ميزنه و هشدار ميده و ميتونه دستگاه فلزي مثل ردياب شنود دار آهنربايي رو پيدا كنه.

 

شماره تماس:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spysoon.com/

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572

 

كانال تلگرام اسپاي سون:

https://t.me/spysoon1


برچسب: فركانس ياب،قيمت بهترين دستگاه فركانس ياب،سيگنال ياب؛ارزانترين دستگاه سيگنال ياب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۳۸:۰۴ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

اموزش ساخت دوربين مخفي 09924063572

پريز برق

 

پريز برق دوربين دار مخفي 

 

پريز برق دوربين دار ريز و مخفي يك وسيله حرفه اي و قابل استفاده در موارد ويژه اي مي باشد. اين نوع پريز برق دوربين دار معمولا به صورت يك شيار بسيار كوچك درون يك شيء معمولي قرار مي گيرد به طوري كه به سادگي قابل تشخيص نيست. اين نوع پريز برق دار معمولا براي موارد پنهان كاري و نظارتي استفاده مي شود، به عنوان مثال در مكان هايي كه نياز به نظارت و ضبط تصاوير مخفيانه داريد. معمولا از اين نوع پريز برق دار در مكان هايي مانند ادارات، فروشگاه ها، محل كار و حتي منزل براي مانيتورينگ و نظارت بر رويدادها استفاده مي شود. براي استفاده از اين نوع پريز برق دوربين دار، معمولا به يك سيستم DVR يا كامپيوتر متصل مي شود تا تصاوير ضبط شده بتوانند مشاهده شوند.

 

《اين دوربين وايرلس و مخفي با برق مستقيم كار ميكنه و ديگه مشكل تامين شارژ ندارين و ميتونيد به عنوان نصب دوربين مخفي روي موبايل هم ازش استفاده كنيد و اين پريز برق واي فاي دار تا فاصله 40 متري هم تصاوير رو انتقال ميده و دوربين رم خور هم هست و تا 64 گيگ از رم ميكرو پشتيباني ميكنه و خيلي كاربردي است كه به عنوان دوربين جاسوسي كوچك براي منزل استفاده كنيد. داراي لنز 8 مگاپيكسلي fullhd هست》

 

شماره تماس:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spysoon.com/

 

آدرس واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572

 

آدرس كانال تلگرام:

https://t.me/spysoon1


برچسب: ساخت دوربين كوچك؛آموزش نصب دوربين مخفي؛پريز برق دوربين دار؛پريز برق،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۱:۰۵ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

ردياب سكه اي شنود دار 09924063572

شنود ردياب

 

بهترين ردياب شنود دار خودرو 

 

ردياب شنود دار خودرو، يك دستگاه الكترونيكي است كه به وسيله آن مي‌توانيد فعاليت‌هاي صحبت هاي داخل خودرو را به صورت مخفيانه ضبط و ذخيره كنيد. اين دستگاه بيشتر براي مانيتورينگ و رديابي فعاليت‌ها و صحبت‌هاي داخل خودرو استفاده مي‌شود و مي‌تواند مفيد باشد در مواردي مانند ثبت و رديابي مكان خودرو، نظارت بر رفتار و عملكرد راننده، يا حفاظت از اموال و افراد در صورت وقوع حوادث.

 

ردياب شنود يا ردياب صوتي، يك دستگاه الكترونيكي است كه براي ضبط صدا و مكالمات به صورت پنهاني استفاده مي‌شود. اين دستگاه‌ها معمولاً داراي يك ميكروفون حساس هستند كه قادر به ضبط صداهاي دور و نزديك است. ضبط‌ها بعداً مي‌توانند توسط فرد كنترل كننده دستگاه گوش داده شوند.

 

بهترين ردياب خودرو بستگي به نيازهاي شما و ويژگي‌هاي مورد نظرتان دارد. در انتخاب يك ردياب خودرو بايد به موارد زير توجه كنيد:

 

1. قابليت رديابي دقيق: يك ردياب خودرو بايد دقيق و قابل اطمينان باشد تا بتوانيد موقعيت خودرو را به دقت پيگيري كنيد.

 

2. امكان اتصال به شبكه GPS: رديابي خودرو از طريق GPS به شما اين امكان را مي‌دهد كه در هر زمان و مكاني موقعيت خودرو را بررسي كنيد.

 

3. امكان مديريت سرعت و نقشه‌اي: برخي از ردياب‌هاي خودرو داراي ويژگي‌هايي مانند مديريت سرعت، دسترسي به نقشه‌ها و اطلاعات ترافيك هستند كه مي‌توانند به شما كمك كنند.

 

4. قابليت اطلاع رساني: برخي از ردياب‌هاي خودرو داراي امكان اطلاع رساني از مواردي مانند خروج خودرو از محدوده تعيين شده يا تصادفات هستند.

 

5. سازگاري با دستگاه‌هاي مختلف: ردياب خودرو بايد سازگاري خوبي با دستگاه‌هاي مختلف مانند تلفن همراه داشته باشد.

 

با توجه به اين موارد، برندهايي مانند Vyncs، SpyTec، لاجيتك و سلاينتكوال همگي به عنوان گزينه‌هاي خوبي در بازار محسوب مي‌شوند.

 

اين ردياب شنود دار براي انواع خودرو هاي ايراني و خارجي پاسخگو هست و در حالت آنلاين 30 روز و در حالت استندباي90 روز شارژ نگهداري ميكنه.و همچينين اين GPS شنود دار ميتونه در حالت آفلاين هم از طريق SMS رديابي انجام بده.از طريق اپليكيشن رديابي لحظه اي و آنلاين انجام ميده.

 

شماره تماس:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spysoon.com/

 

آدرس كانال تلگرام:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: ردياب سكه اي شنود دار؛شنود مخفي و ريز؛قيمت شنود ريز؛مستند شنود؛كوچكترين ردياب شخصي ايران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۵۶:۴۶ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

بهترين ويس ركوردر سوني 09924063572

ضبط صدا

 

بهترين روكوردر زوم سوني Sony

 

فلش ضبط صدا يك دستگاه كوچك و قابل حمل است كه براي ضبط صداهاي مختلف استفاده مي شود. اين دستگاه داراي يك ميكروفن داخلي است كه صداها را به صورت ديجيتال ضبط مي كند و آنها را در يك حافظه داخلي يا كارت حافظه ذخيره مي كند.

 

با استفاده از فلش ضبط صدا مي توانيد صداهاي مختلف را ضبط كرده و آنها را براي استفاده در آينده ذخيره كنيد. از موارد استفاده اين دستگاه مي توان به ضبط مكالمات، سخنراني ها، موسيقي و غيره اشاره كرد.

 

با توجه به اندازه كوچك و وزن سبك فلش ضبط صدا، اين دستگاه بسيار مناسب براي استفاده در مكان هاي مختلف مانند مدارس، دانشگاه ها، محيط هاي كاري و حتي در سفرها مي باشد. همچنين، اين فلش شنود دار به دليل داشتن ويژگي هاي مختلف مانند كيفيت بالاي صدا، امكان كنترل حساسيت ميكروفن و زمانبندي ضبط، فلش ضبط صدا Sony يك ابزار كارآمد و كاربردي براي ضبط صداهاي مختلف است. 

 

انواع مدل ضبط صدا رو ميتونيد از فروشگاه اسپاي سون تهيه كنيد و حتي ميتونيد قيمت اين ركوردر زوم رو از همون جا استعلام كنيد.اين فلش ضبط صدا تا 100 ساعت شارژ نگهداري ميكنه و تا 8 گيگ هم حافظه داخلي داره و كيفيت صداش هم تا فاصله ده متري ضبط ميكنه.

 

شماره تماس: 

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spysoon.com/

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572

 

تلگرام اسپاي سون:

https://t.me/spysoon1


برچسب: ويس ركوردر سوني؛فلش ضبط صدا؛ضبط صدا ماشين؛ضبط صدا خودرو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۲۳:۱۱ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

دستگاه ردياب شنود خودرو 09924063572

شنود ردياب

 

شنود ردياب مگنتي

 

يكي از بهترين دستگاه هاي رديابي كه ميتونين داشته باشين همين ردياب شنود دارX219 هست كه فروشگاه اسپاي سون عرضه كننده اين GPS شنود دار هست و يكي از كوچكترين و بهترين ردياب ايران و اروپا شناخته شده است.اين ردياب كوچك و قوي يه ميكروفون جاسوسي و ريز داره كه ميتونه شنود صدا از راه دور انجام بده و شنود صداش هم كاملا قوي هست.

 

اين ردياب شنود دار كوچك از قابليت هاي ويژه اي برخورد دار هستش ضد آب هستش و ابعاد كوچكي هم داره و از تايم شارژ بالايي برخورداره كه در حالت آنلاين بين 7 تا 8 روز و در حالت استندباي بين 17 تا 18 روز شارژ نگهداري ميكنه.تا شش ماه هم اطلاعات دستگاه رو نگهداري ميكنه.

 

جاسازي كردن دستگاه شنود در خودرو هم كه فوق العاده راحته و خيلي هاتون ميپرسين كه ميشه به عنوان نصب شنود در منزل هم استفاده كرد؟؟؟؟در جواب بايد بگم كه خير نميشه اين دستگاه فقط براي خودرو هست و ميتونيد از ركوردر هاي زوم سوني sony براي منزل استفاده كنيد.

 

شماره تماس:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spysoon.com/

 

آدرس كانال تلگرام:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: جي پي اس؛ردياب شنود دار جي پي اس؛چگونه صداي محيط را ضبط كنيم؛چكونه صداي ماشين رو ضبط كنيم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۴۱:۵۱ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

قيمت دوربين مخفي ساعت ديواري 09924063572

ساعت ديواري

 

بهترين دوربين مخفي براي منزل و محل كار 

 

《اين دوربين مخفي ساعت ديواري فقط يه ساعت معمولي نيست ميتونيد به عنوان بهترين دوربين مخفي براي منزل و محل كار ازش استفاده كنيد كه يه دوربين مخفي براي فيلمبرداري هست و به عنوان يه دوربين مخفي پيشرفته مداربسته هم شناخته شده براي خيلي هاتون سواله كه دوربين مخفي از كجا بخرم؟دوستان عزيزم فروشگاه اسپاي سون با بهترين كيفيت خريداري كنيد كه عرضه كننده بهترين دوربين مگنتي،دوربين مخفي هالوژني،دوربين فندكي و دوربين ك ميكروفون مخفي هست خريداري كنيد》

 

[تعمير اين ساعت دوربين دار كار فروشگاه اسپاي سون نيست و خيلي هاتون ميپرسين كه قيمت اين دوربين مخفي متصل يه موبايل چنده؟قيمت اين دوربين ريز رو ميتونيد از سايت اسپاي سون با طرح هاي متفاوت استعلام كنيد]

 

{اين دوربين مداربسته با برق مستقيم شهري كار ميكنه و ميتونيد به صورت شارژي هم استفاده كنيد ميكروفون شنود جاسازي شده داخل اين ساعت باعث شده بتونيد صداي اون مكان رو هم براي شما ضبط كنه.تا ۶۴ گيگ از رم ميكرو پشتيباني ميكنه.‌كيفيت اين ساعت ديواري دوربين دار مخفي fullhd هست و در صورت قطع برق منزل تا شش ساعت شارژ نگهداري ميكنه}

 

شماره تماس:‌

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spysoon.com/

 

آدرس كانال تلگرام:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: ساعت ديواري،ساعت هالوژني،ساعت ديواري دوربين دار،دوربين مخفي براي منزل،از كجا دوربين مخفي بخريم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۲۶:۴۴ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

دفترچه راهنماي فركانس ياب 09924063572

شنود ياب

 

فركانس ياب قوي K18 

 

خيلي از دوستان فكر ميكنن اين دستگاه براي تبديل گوشي به فركانس ياب هست ولي هرگز نميتونين اين كارو انجام بدين.فركانس ياب k18 يكي از بهترين فركانس ياب هاي اسپاي سون است كه ميتونين از فروشگاه اسپاي سون تهيه كنيد.از طريق نرم افزار فركانس ياب نمي‌تواند شنود از راه دور،دوربين مخفي

لنز هاي ريز و كوچك و ردياب شنود دار سكه اي رو پيدا كنيد بايد اين فركانس ياب رو داشته باشين كه اين نرم افزار يه باور غلط از فروشگاه ديجي كالا هست.قيمت اين شنود ياب K18 رو از اسپاي سون ميتونين استعلام كنيد.اپليكيشن اين فركانس ياب كاملا دوروغ هست. اين دستگاه تمام لنز هاي مخفي،شنود ردياب ها... رو پيدا ميكنه و در صورت پيدا كردن اين اشيا اين دستگاه فركانس ياب بوق ميزنه و هشدار ميده به شما.

 

اين فركانس ياب ريموت نيست فركانس ياب k18 از فروشگاه اسپاي سون هست وميتونيد اين دستگاه هاي استراق سمع رو مثل دوربين و ميكروفون مخفي توسط اين فركانس ياب پيدا كنيد.و همچينين قابليت پيدا كردن VoiceRecorder سوني رو داره.

 

شماره تماس:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spysoon.com/

 

آدرس كانال تلگرام:

https://t.me/spysoon1

 

آدرس واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: دفترچه راهنماي فركانس ياب،جديدترين دستگاه دوربين ياب،شنود ياب،لنز ياب مخفي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۵:۰۳ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

قيمت شنود ردياب اسپاي سون 09924063572

شنود

 

بهترين gps(جي پي اس) خودرو

 

خيلي ها دنبال يه جي پي اس (GPS) ميگردن كه بتونه براشون شنود از راه دور هم انجام بده ولي نميتونن به فروشگاه هاي ديجي كالا،باسلام،ديدوسرا،ترب اعتماد كافي داشته باشن ولي فروشگاه اسپاي سون با سابقه اي كه داره خودشو توي دل همه جا كرده.اين ردياب سكه اي شنود دار قابليت هاي خفن و ويژه اي داره.ميتونيد به عنوان ردياب شخصي بدون نصب هم ازش استفاده كنيد اين ردياب شنود دار خودرو از تايم شارژ بالايي برخوردار هست كه در حالت آنلاين 3 روز و در حالت استندباي تا يك هفته ميتونه شارژ نگهداري كنه.ابعاد اين ردياب فوق العاده كوچيك هست و با عنوان يكي از بهترين ردياب هاي كوچك خودرو در ايران و چين شناسايي شده.ميكروفوني ريزي كه داخل دستگاه جاسازي شده باعث شده بتونين مستند اين شنود رو داخل گوشيتون تماشا كنيد و يه شنود صدا براي خودروتون معرفي كنيد و بتونيد شنود صدا از راه دور انجام بدين.اين ردياب خودرو ضد گرد و غبار هست و تا شش ماه اطلاعات ذخيره شده رو داخل دستگاه نگهداري ميكنه‌.

 

شماره تماس:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spysoon.com/

 

آدرس كانال تلگرام:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: شنود ردياب،بهترين ردياب شنود دار،شنود خيلي ريز،ارزانترين شنود،شنود ردياب شخصي بدون نصب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۹:۴۱ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

فروشگاه اسپای سون https://spysoon.com/